2012. március 4., vasárnap

Húsvéti dekorációk gyerekekkel

A legjobb barátnőmtől karácsonyra Praktika előfizetést kaptam. Már akkor nagyon örültem, mikor ez kiderült, de a húsvéti szám kézhezvételekor ismét fülig ért a szám.

A nyuszik ruháit előre megvarrtam. Kb 20x45 cm-es téglalpból készültek, rávarrtam egy-egy kis zsebet. A füleket is előre kivágtam, a többit már a gyerekek maguk is meg tudták csinálni egy kis segítséggel. A ruhákat egyébként a zsenília dróttal erősítettük a fakanálra. Kópé nyula kékes lett, a füle is az, mint ahogy látszik. Ezzel próbáltam ellensúlyozni, hogy az ő nyulának nem  nadrágot varrtam. Nem a nadrágon akadt fenn egyébként- bár megjegyezte persze-, hanem, hogy nem elég ijesztő a nyúl arca, miért mosolyog?! (Pedig nem is látta a Gyalog galopp-ot!)


Nincsenek megjegyzések: